Lucian Chipuc

Ca specialist in creearea de concept si strategie de comunicare in publicitate, in timpul zilei pun in practica actiunile de promovare destinate sa serveasca interesele clientilor mei si, tot in timpul zilei, dar si in timpul noptii, ma plimb cu bicicleta, practic yoga si merg la munte. Iar atunci cand nu fac nimic din toate astea, citesc si ascult muzica.

Cariera profesionala mi-am inceput-o in publicitate, inca din 1995, cand lumea advertisingului din Romania era intr-o faza incipienta, aflata in plina efervescenta si schimbare. Ca urmare, am avut prilejul sa cunosc mai multe fatete ale publicitatii (media research, strategic planning ori client service), dobandind astfel abilitatea de a analiza campaniile de promovare ale diversilor clienti dintr-o perspectiva mai larga si a le sustine activitatea printr-o comunicare cat mai autentica, fie ca vorbim de OMV Romania, ING, Nestle sau Unilever.

20 ani mai tarziu am decis ca e timpul sa incep o activitate de pionerat, tot in domeniul publicitatii si, ca urmare, am inceput sa colaborez cu unul dintre cele mai prestigioase muzee din Bucuresti, si din tara: Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”. Aici am aflat ce inseamna marketingul cultural si modul in care comunicarea comerciala se impleteste cu o alta forma de promovare, una care indeamna tot la consum, respectiv consum cultural.