Lucian Chipuc

In timpul zilei Lucian Chipuc face strategii de promovare online si creeaza continut in linie cu strategiile dezvoltate. Si tot in timpul zilei, dar si in timpul noptii, se plimba cu bicicleta, practica yoga si merge la munte. Iar atunci cand nu face nimic din toate astea, citeste si asculta muzica, iar uneori intra in rolul de brutar si face paine.

Cariera profesionala si-a inceput-o in publicitate, inca din 1995, cand lumea advertisingului din Romania era intr-o faza incipienta, aflata in plina efervescenta si schimbare. Ca urmare, i-a fost usor sa intre in contact cu mai multe tipuri de activitati: incepand cu media research, continuand cu strategic planning si, mai tarziu, client service. Asa a dobandit abilitatea de a analiza campaniile de promovare ale diversilor clienti dintr-o perspectiva mai ampla, cum ar fi de pilda potentialul comercial si logistica necesara implementarii acestora.

20 ani mai tarziu simte ca publicitatea nu-l mai atrage si, ca urmare, alege sa-si foloseasca experienta profesionala intr-un sector de activitate diferit, respectiv piata muzeala. Cu acest prilej incepe sa colaboreze cu unul dintre cele mai prestigioase muzee din Bucuresti, si din tara: Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”. Aici afla ce inseamna marketingul cultural si modul in care comunicarea comerciala se impleteste cu o alta forma de promovare, una cu rol de formare si educare a publicului vizitator. Iar daca prin schimbarile profesionale din trecut a demonstrat un grad ridicat de adaptabilitate, prin schimbarea ariei de activitate de acum dovedeste un nivel ridicat de versatilitate si flexibilitate la nou.